مقایسه کردن نگهبان داوطلبان وزارت کشور

مقایسه کردن: نگهبان داوطلبان وزارت کشور ریاست جمهوری داوطلبان انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی فرانسه با ما راجع به علت سقوط هواپیمای تهران-یاسوج هم‌نظر است , پاسخ شرکت هواپیمایی به مجلس و قوه قضاییه

درحالی سرپرست دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرده خلبان مقصر سقوط هواپیمای ATR آسمان نیست و کمیسیون اصل ۹۰ هم شرکت هواپیمایی را یکی از مقصرا

فرانسه با ما راجع به علت سقوط هواپیمای تهران-یاسوج هم‌نظر است , پاسخ شرکت هواپیمایی به مجلس و قوه قضاییه

پاسخ شرکت هواپیمایی به مجلس و قوه قضاییه؛ فرانسه با ما راجع به علت سقوط هواپیمای تهران-یاسوج هم نظر است

عبارات مهم : خلبان

درحالی سرپرست دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرده خلبان مقصر سقوط هواپیمای ATR آسمان نیست و کمیسیون اصل ۹۰ هم شرکت هواپیمایی را یکی از مقصران سقوط معرفی کرده که مقام مسئول شرکت هواپیمایی گفت: فرانسه با ما در عنوان دلایل سقوط ATR آسمان هم نظر است.

به گزارش تسنیم، حسن رضایی فر مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی شرکت هواپیمایی کشوری با اشاره به جلسه یکسان کارشناسان بررسی سانحه پرواز تهران-یاسوج با اعضای کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت هواپیمایی کشوری و کمیسیون اصل 90 در مورد بسیاری از موارد با هم موافقت دارند، ولی در مورد لحظه آخر سانحه این کمیسیون اعتقاد است که بال هواپیما دچار یخ زدگی شده، و کارکرد خود را از دست داده و به همین علت به کوه برخورد کرده است.

فرانسه با ما راجع به علت سقوط هواپیمای تهران-یاسوج هم‌نظر است , پاسخ شرکت هواپیمایی به مجلس و قوه قضاییه

وی ادامه داد: این در حالی است که شرکت هواپیمایی کشوری اعتقاد است که درست است هواپیما در مسیر پرواز یخ زدگی را تحمل کرده هست، ولی پرواز در ارتفاع غیر مجاز باعث شده است تا جریانات پر قدرت کوهستان باعث برخورد هواپیما با کوه شده است و باعث شده است هواپیما نتواند مسیر خود را ادامه دهد.

رضایی فر با اشاره به استقلال کمیته بررسی سانحه از شرکت هواپیمایی کشوری گفت: در گزارش نهایی بخش مقررات و قانون گذاری، و خلاهایی که در شرکت هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها وجود داشته، دیده و پیشنهاد اصلاحی مورد نیاز هم داده شده است است.

درحالی سرپرست دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرده خلبان مقصر سقوط هواپیمای ATR آسمان نیست و کمیسیون اصل ۹۰ هم شرکت هواپیمایی را یکی از مقصرا

مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی شرکت هواپیمایی کشوری راجع به سهم خطای خلبان از سانحه پرواز تهران-یاسوج گفت: یکی از انتقادات مطرح شده است این است که تمام خطاها متوجه خلبان نبوده هست. شرکت هواپیمایی اعتقاد است علت مهم سانحه خطای خلبان بوده لیکن زنجیره ای از عوامل دیگر هم به وقوع اتفاق کمک کرده است.با این حال خطای خلبان علت مهم ، مؤثر نبودن آموزش شرکت هواپیمایی آسمان، نقص نظارت عملیات و نقص سیستم های شناسایی مخاطرات داخلی شرکت عوامل دیگر این زنجیره بر شمرده شده است است.

مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی شرکت هواپیمایی کشوری با اشاره به اختلاف نظر جزی این شرکت با کمیسیون اصل 90 بر سر علت سانحه گفت: اختلاف شرکت با کمیسیون اصل نود مربوط به لحظه آخر سانحه هست. این کمیسیون اعتقاد است که یخ زدگی روی بال اتفاق افتاده، ولی ما آن پدیده را با دلائل کارشناسی رد می کنیم.سازمان هواپیمایی کشوری می گوید یخ زدگی به تنهایی نمی تواند علت سانحه باشد، ولی ورود به محیط یخ زدگی و آب و هوای بد یکی از علل سانحه هست. در این مورد اطلاعات مورد نیاز به خلبان داده شده است بوده و خلبان نباید وارد مرحله تقرب می شده است است.

رضایی فر استناد هر دو مرجع را به کار کارشناسی، مستندات و دلایل و اطلاعات جعبه سیاه دانست و گفت: اطلاعات جعبه سیاه تحلیل شده است و اختلاف بر سر نوع تحلیل این اطلاعات است لیکن باید محاسبات هوا را نیز در تحلیل اطلاعات بکار برد. با این حال فرانسه و نهاد مستقل بررسی سوانح هوایی این کشور گزارش شرکت هواپیمایی کشوری را قبول کرده اند. گزارش این نهادها نیز یخ زدگی را رد می کند. البته کارخانه سازنده و شرکت آسمان نیز نظر ما را پذیرفته اند.

فرانسه با ما راجع به علت سقوط هواپیمای تهران-یاسوج هم‌نظر است , پاسخ شرکت هواپیمایی به مجلس و قوه قضاییه

مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی شرکت هواپیمایی کشوری در توضیح اختلاف این کمیته با کمیسیون اصل 90 گفت: ما با این کمیسیون موافقیم که هواپیما در مسیر یخ زدگی بوده هست، چراکه خلبان 2 دقیقه و 20 ثانیه از سیستم یخ زدا استفاده کرده هست. ولی خود خلبان بعد از آنکه به زیر ابر رسیده و فضای غیر یخ زدگی را تجربه کرده هست، سیستم یخ زدای هواپیما را خاموش کرده هست. کمیسیون اصل 90 اعتقاد است که بعد از این اقدام، یخ زدگی کماکان ادامه داشته به همین علت به کوه برخورد کرده است و ما بر سر این عنوان با این کمیسیون اختلاف داریم.

مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی شرکت هواپیمایی کشوری راجع به انتشار گزارش نهایی این سانحه گفت: گزارش نهایی به فارسی انتشار یافته و به تمام مراجع رسمی از جمله مجلس و قوه قضاییه ارسال شده است هست. این گزارش مراحل قضایی را نیز گذرانده و افرادی که باید احضار می شدند، فراخوانده شده است اند.

درحالی سرپرست دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرده خلبان مقصر سقوط هواپیمای ATR آسمان نیست و کمیسیون اصل ۹۰ هم شرکت هواپیمایی را یکی از مقصرا

به گزارش تسنیم، سه روز پیش سخنگوی کمیسیون اصل 90 با بیان این که کارشناسان کمیسیون، یخ زدگی را علت مهم سقوط هواپیمای ATR می دانند در حالی که تیم بررسی سانحه مباحث مختلفی را بیان می کنند،گفته بود: باید یادآور شد شرکت سازنده ATR پیش از این امر طی امریه ای از شرکت های خریدار از جمله آسمان درخواست کرده بود تا نقص موجود را با راه اندازی سیستم های یخ زدا اقدام کنند ولی این مهم انجام نشده بود.

وی افزود: همچنین باید اذعان کرد کارشناسان کمیسیون طبق نظر شرکت هواشناسی اعتقاد دارند که جَوی در وقت پرواز مناسب نبوده و شرایط بدی از نظر نوع ابرها، دما و غیره داشته از این رو نباید پرواز اصلا انجام می شد. همچنین در این بین تیم بررسی سانحه نیز بیان کرد که جَوی مناسب نبوده است.

فرانسه با ما راجع به علت سقوط هواپیمای تهران-یاسوج هم‌نظر است , پاسخ شرکت هواپیمایی به مجلس و قوه قضاییه

پارسایی تصریح کرد: تیم بررسی سانحه اعتقاد دارد خلبان نباید ارتفاع هواپیما را کم کردن می داد ولی سوابق پروازهای پایتخت کشور عزیزمان ایران – یاسوج نشان می دهد هواپیماهای دیگر نیز در این مسیر ارتفاع خود را کم کردن می دادند و اتفاقی نیز رخ نمی داد ولی هواپیما به علت شرایط بد هوایی دچار یخ زدگی شده است و سقوط کرده هست؛ بر این اساس باید اذعان کرد که اختلاف نظر در این رابطه وجود دارد.

نماینده مردم شیراز درمجلسبا اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی باید طبق قانون، اسناد درخواستی کمیسیون را طی مدت یک ماه ارائه می کرد ولی متاسفانه این مهم محقق نشده هست، گفت: بنابراین بعد از تبادل نظر صورت گرفته در جلسه امروز، تیم کارشناسی دانشگاهی که در این رابطه با کمیسیون همراهی می کنند نیز عنوان را بررسی خواهند کرد.بر اساس اطلاعات جعبه سیاه، خلبان اقداماتی مانند زیاد کردن قدرت موتور، تنظیم جهت هواپیما و غیره که می توانست صورت بگیرد انجام داده است ولی متاسفانه هواپیما دچار از کار افتادگی شده است است.

پارسایی تصریح کرد: باید یادآور شد گزارشی از سقوط ATR به علت امواج کوهستان نداشته ایم ولی چندین مورد سقوط به علت یخ زدگی وجود دارد در حالی که عنوان مذکور یکی از دلایل سقوط به وسیله تیم بررسی سانحه عنوان شده است است.

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گزارش کمیسیون به صحن علنی و قوه قضائیه بیان کرد: اگر شرکت هواپیمایی یا تیم بررسی سانحه اطلاعات دیگری به کارشناسان کمیسیون ارائه کنند حتما در گزارش کمیسیون اصل نودم قانون اساسی لحاظ خواهد شد ولی به علت اینکه امنیت پرواز مدنظر هست، ضمن توجه به تسریع در ارائه گزارش، از عجله کردن نیز پرهیز خواهد شد.

اخیرا سرپرست دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران نیزدر صفحه شخصی خود در اینستاگرام دلایل سقوط هواپیمای یاسوج را اینگونه اعلام کرد:

«1- علت سقوط یخ زدگی بال هواپیماست.هواپیما مجهز به سیستم AD(جلوگیری از یخ زدگی بال)نبوده است.

2-مجوز بهره برداری از هواپیما C of A غیر قانونی صادر شده است است.

3- شرکت بهره بردار در بکار گیری گروه کروی پرواز قصور کرده است.

4- سیستمELT هواپیما نقص داشته و عمل نکرده است.(دلیل فرعی)

5-هواپیمای ATR مناسب شرایط اقلیمی کشور عزیزمان ایران نیست و محدودیت های زیادی از جمله دما و ارتفاع(high&hot) داراست.

6- قصور شرکت فرودگاه ها هم مطرح می باشد..

7-ربطی هم به تحریم ها ندارد.

8- #تقصیر_خلبان_نیست.

9-بر اساس دستورالعمل اضطراری سیستم ANTI ICEING هواپیما می بایست مطابق با نیازمندی Moified ( اصلاح ) می شده است که نشده است.»

واژه های کلیدی: خلبان | پرواز | هواپیما | کمیسیون | هواپیما | سقوط هواپیما | شرکت هواپیمایی | اخبار اقتصادی و بازرگانی

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار