مقایسه کردن نگهبان داوطلبان وزارت کشور

مقایسه کردن: نگهبان داوطلبان وزارت کشور ریاست جمهوری داوطلبان انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث ملخ عنبرآباد دستگیر شد

.دادستان عنبرآباد از انهدام یک باند حرفه‌ای که به سرقت‌های مسلحانه در شهرستان‌های عنبرآباد و جیرفت اقدام می‌کرد خبر داد و گفت: با برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی

ملخ عنبرآباد دستگیر شد

عبارات مهم : همراه

.دادستان عنبرآباد از انهدام یک باند حرفه ای که به دزدی های مسلحانه در شهرستان های عنبرآباد و جیرفت اقدام می کرد خبر داد و گفت: با برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی به شدت برخورد خواهیم کرد.

یوسف سبحانی در گفت وگو با میزان از انهدام یک باند حرفه ای که به دزدی های مسلحانه در شهرستان های عنبرآباد و جیرفت اقدام می کرد خبر داد و گفت: با انهدام این باند شرور معروف به «ملخ عنبرآباد» دستگیر شد.

وی در تشریح شرح این خبر اظهار داشت: حسب گزارش های متعدد مبنی بر دزدی مسلحانه از تعدادی پمپ بنزین، دزدی مسلحانه پول نقد، اسناد و احشام از شهروندان، پیگیری به این پرونده و دستگیری سارقان در دستور کار دادستانی وپلیس قرار گرفت.

ملخ عنبرآباد دستگیر شد

این مقام قضایی در شهرستان عنبرآباد عنوان کرد: طی یکسری کارها پلیسی و در یک عملیات غافلگیرانه سرکرده این باند به نام (ح.س) به همراه دو تن دیگر از اعضای این باند در شهرستان عنبرآباد به وسیله مامورین پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سبحانی ادامه داد:در این عملیات یک قبضه کلت کمری همراه با مقادیری فشنگ به همراه یک دستگاه خودروی سواری از سارقان کشف وضبط گردیده است.

.دادستان عنبرآباد از انهدام یک باند حرفه‌ای که به سرقت‌های مسلحانه در شهرستان‌های عنبرآباد و جیرفت اقدام می‌کرد خبر داد و گفت: با برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی

این مقام قضایی با بیان اینکه دستورات قضائی مورد نیاز جهت دستگیری دو نفر دیگر از اعضای این باند صادر شده است هست، تصریح کرد:اعضای این باند تاکنون به 5 فقره دزدی مسلحانه اعتراف کرده اند.

وی اعلام داشت: پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در حال پیگیری است و مالباختگان می توانند جهت طرح شکایت به این دادسرا مراجعه کنند.

واژه های کلیدی: همراه | انهدام | دستگیری | دستگیری سارق | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار