مقایسه کردن نگهبان داوطلبان وزارت کشور

مقایسه کردن: نگهبان داوطلبان وزارت کشور ریاست جمهوری داوطلبان انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۷۰۴)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۷۰۴)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۷۰۴)

عبارات مهم : ایران

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان. مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. از این که امروز هم ما را گزینش کرده اید بسیار سپاسگزاریم.

بار دیگر حلول ماه مبارک شوال و عید سعید فطر را به همه شما عزیزان تبریک عرض میکنیم. امیدوارم روز های خوب و سرشار از لحظات شیرین در کنار عزیزانتان گذرانده باشید که البته با وجود پیروزی دلچپسب تیم ملی فوتبال در جام جهانی، حتما همین طور بوده هست. این روز ها همه در روسیه هستند. همه. از ساقیِ میدان هشتاد و چهار نارمک بگیر تا کلیددار ورزشگاه تختیِ علی آباد کتول. البته به جز بنده و شما که دارید این مطلب را میخوانید که جزو استثناهای این ماجرا هستیم. لذا مطلب امروز «چهره های حاضر در روسیه در شبکه های اجتماعی» نام دارد. نخستین آن ها هم سامان احتشامی است

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۷۰۴)

سیروس همتی و دخترش بهار زن در روسیه.

سیروس همتی و آن یکی دخترش نگار زن در روسیه.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

امیر عباس گلاب هم از اینکه نتوانسته به روسیه برود دلش کباب شده است است.

حمید حامی هم که نتوانسته به روسیه برود، این گونه و با این پست زهرش را به روسیه روندگان ریخته هست. تا جناب کواکبیان داد و بیداد راه نیانداخته برویم سراغ پست بعد.

بهنوش طباطبایی هم به روسیه نرفته، بلکه روسیه را به کشور عزیزمان ایران آورده است!

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۷۰۴)

سلفی معنوی مهسا کرامتی در کنار مادربزرگ عزیزش در یک مکان مذهبی.

هدی زین العابدین این پست را جهت تقدیر از کسانی که تولد 100 سالگی او را تبریک گفته بودند منتشر کرده است.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

هانی و هانای عزیز. روح بابا هادی هر لحظه شاد باشد.

سارا خادم الشریعه و همسرش اردشیر احمدی در حال کفتر روسی بازی.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۷۰۴)

روشنک عجمیان هم از کاروان روسیه جامانده ولی در تصاویرش تحت تاثیر باد های موسمی روسیه است.

دعوای روز:

طرفداران کدام عزیز در بین مخاطبان این مطلب زیاد است؟ احسان یا رضا؟ (میخواهم رکورد کامنت را بشکنید)

ارسلان جان جسارتاً میتوانی دقیقا توضیح دهی حضور شما چه وزنی داشته و چه چیزی به این دنیا اضافه کرده است؟! آیا با کپشن هایتان خودتان را سوژه میکنید؟!

الناز زن شاکردوست در حال خوشگذرانی در چابهار زیبا.

عکسی بانمک از کودکی های هوتن شکیبا به مناسبت تولدش. تبریک فراوان به هوتن عزیز و هنرمند.

مینا ساداتی از این که در پوستر فیلم “تابستان داغ” حضور ندارد به شدت شاکی است و از خجالت کوچک تا بزرگِ سینما در آمده هست. انصافاً مینا یکی از بااهمیت ترین بازیگران این فیلم است و بی انصافی است که نقشی در پوستر آن نداشته باشد.

گلاره عباسی در کنار دو تن از فوتسالیست های قهرمان کشورمان.

حنا زن صالحی در حال آب تنی در سواحل شمال کشور.

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم تیم ملی فوتبال کشورمان با جنگندگی و اقبال توانست بعد از 20 سال بار دیگر طعم پیروزی در جام جهانی را بچشد و مراکش را شکست دهد. پیروزی ای که خیلی به همه مان چسبید و یک ملتی را شاد کرد. خوش حالی ای که به شدت به آن نیاز داشتیم. سلفی علیرضا جهانبخش یکی از خوب های یاران در این بازی، در رختکن بعد از این بازی.

سلفی اشکان و رضا بعد از این پیروزی دلچسب.

پس از این پیروزی کل اینستاگرام رنگ کشور عزیزمان ایران گرفت که پست علی دایی را به نمایندگی از این تبریک ها گزینش کرده ایم.

فرهاد اصلانی هم این پیروزی را تبریک و گفت و به کمپانی نایکی که فرزند ها را تحریم کرده بود تیکه انداخت.

نمادین ترین صحنه ی بازی جمعه رد پای بازیکن مراکش بود روی تن امید ابراهیمی… زخمی که انگار روی تن تمام مان است . افسانه ها همین طور ساخته می شوند. روزهای سخت ایران، سیاست مداران پرماجرا، تنهایی در جهان. تیمی که کمپانی نایک کفش های اش را از آن دریغ کرد. روح خسته از این سرنوشت و انگار ما به این جنگ جوها نیاز داشتیم. به وحید امیری و نفس تمام نشدنی اش، به بیراوند و شیرجه های ناب اش، به پورعلی گنجی و اقتدارش، به روزبه چشمی که توپ از او رد نشد، به دنیا بخش که یک تنه به قلب تیم حریف می زد و… انگار غم وطن، غم سرنوشت را با جنگ جوهایی که بسیاری امید چندانی به آن ها نداشتیم جهت لحظاتی فراموش کنیم… ما به قصه ها نیاز داریم، ما به جان نیاز داریم، به خنده و حرکت… ما تنها نیستیم.

با اشک های مان هم را در آغوش می گیریم. کشور عزیزمان ایران تنها نیست… فوتبال یک ورزش نیست، یک محاسبه و حسابگری ریاضی نیست، فوتبال می تواند زخم ها را آشکار کند. می تواند حوالی هم فریاد کشید و فکر کرد وجود داشت… همان که بورخش را بعد نابیناشدن اش باز مفتون می کرد، همان که پاموک را وامی دارد اذعان کند شکست های تیم ترکیه چه طور دنیا را جهت اش رقم می زند… امروز در شرایطی تیم کشور عزیزمان ایران یک مسابقه ی فوتبال بسیار مهم را برد که انگار ارواحی در زمین حضور داشتند… ارواح مردان و زنانی که دلواپس این کشور هستند، دلواپس مردمی که غم کم ندارند… من اشخاص تمام این پسران را به خاطر خواهم سپرد. صورت هایی که واقعن جنگیدند… جنگیدن همه چیز است در زمین فوتبال و آن ها جهت جنگیدن شأن پاداش گرفتند. پاداش دادند…برای هزارمین بار جمله ی بیل شنکلی کبیر را بخوانید: «فوتبال مساله ی بین فوت و زنده گی نیست، امری ست فراتر از آن» حالا که این شور در آن شب تعطیل آرام شود و دوباره به یاد آوریم لحظات اش را حس می کنیم همه ی ما در عین تفرد به هم پیوند خورده ایم. پیوندی که هیچ بیلبورد احمقانه، سرود فرمایشی یا اراجیفِ تبلیغاتی تلویزیون نمی تواند رگ و پی اش را نابود کند و کسی یا تکه ای از ما را از بین بردن کند. تیم فوتبال کشور عزیزمان ایران نفس ما را چاق کرد. چه کسی می تواند منکر این باشد که چه قدر ما قصه های باشکوه کم داشته ایم در این سال ها و مدام در حالِ مرور ناکامی هامان بوده ایم… این برد مال تمام زخم خورده گان هست، نه هیچ مدیر موج سواری، نه هیچ کت و شلوار پوش کم دانشی، نه هیچ یقه درِ خیابان گردی… ما قصه ای را تماشا کردیم که کمی نور تاباند بر جان مان، بر روح مان. ما تنها نیستیم حالا… زخم پهلوی امید ابراهیمی خلاصه ی ماجراست. ما هر لحظه به دنیا بازمی گردیم.

به قلم مهدی یزدانی خرم

عکسی عالی از لحطه ای که مدافع مراکش زحمت مهاجمان ما را کم کرد.

لادن زن مستوفی با ظاهری کاملاً استادیومی بعد از تماشای این بازی شیرین.

شهرام حقیقت دوست و رفقا در روسیه بعد از این برد تاریخی.

مهناز افشار و مهتاب کرامتی هم به همراه رفیقشان اینگونه پرچم کشورمان را با شال هایشان خلق کردند

پوریا پورسرخ و بهنام بانی در حال نعره زدن در استادیوم سن پطرزبورگ، بعد از گل ایران.

بوسه جادویی سامان قدوس، بوسه ای که همه را از گل شدن این توپ مطمئن کرد.

مسعود شجاعی کاپیتان با اخلاق کشورمان بعد از بازی با این استوری با مدافع تیم ملی مراکش که گل بازی را به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد، هم دردی کرد و از وی خواست که نیرومند باشد. بعد یک عده می آیند تصویر این کاپیتان متشخص و بی بدیل را از بیلبورد های شهر از بین بردن میکنند.

امین زندگانی و همسرش الیکا عبدالرزاقی هم در استادیوم بودند.

امید ابراهیمی در این هیری ویری و دقایقی بعد از اتمام بازی تولد همسرش را تبریک گفت تا نشان دهد هیچ چیزی جهت او مهم تر از همسرش نیست!

پویا امینی، بهنام بانی، شهرام حقیقت دوست و رفیقشان در خیابان های سن پطرزبورگ.

این وسط معلوم نیست چه چیزی باعث چنین کینه ای از عادل فردوسی پور در دل محمود گبرلو شده است است که اینگونه مغرضانه به وی تاخته است.

یوسف تیموری هم در روسیه است.

خواهران فرجاد بلیط هواپیما گیر نیاورده اند و به صورت زمینی و با اتوبوس راهی روسیه هستند. دیروز هم به ارمنستان رسیده بودند.

چیطوری مراکش؟!

بهرام خان ابراهیمی، شهرام عبدلی، عمار تفتی و سایر عزیزان در پوستر نمایش جدیدشان به نام “دلاک ها” که شهرام عبدلی آن را کارگردانی میکند.

ما نیز به شما افتخار میکنیم علیرضا جان، فقط امیدواریم در باد این برد نمانید و به یاد آورید حریف بعدی اسپانیا است.

واکنش جالب و به جای یکتا ناصر به اینستاگرام فوتبالی روز گذشته

عکس زیبای پانته آ زن بهرام در دامان طبیعت.

سلفی همینجوریِ معصومه کریمی در کنار مریم خدارحمی، شیلا خداداد، نفیسه روشن، کمند امیرسلیمانی و پرستو صالحی.

بله حدستان درست هست، خاطره اسدی هم در روسیه به سر میبرد!

لیندا کیانی هم که پای ثابت سفر های تیم ملی است و آقای ساکت کنار گرفتن بلیط جهت بازیکنان، هر لحظه یک بلیط هم جهت لیندا میگیرد.

نیلوفر رجایی فر یا همان دخترِ داعشی سریال پایتخت هم به روسیه رفته است.

بله آقای نایکی. ما توانستیم، بدون شما.

هنوز کمر ها از پیروزی فوتبال به حالت سکون درنیامده بود که والیبالمان هم حریفش را شکست داد تا کمر ایرانیان شب نا آرام و خوش حالی را سپری کند.

پیشنهاد محمد لقمانیان جهت نحوه حمله به تیم پرتغال.

عکسی از مراسم خوش حالی تولد محمدرضا شریفی نیا که دیروز وارد شصت و چهار سالگی اش شد. تبریک فراوان به آقای شریفی نیا.

این پست علی کریمی شروع یک کمپین است که طوفان آن اینستاگرام را در بر گرفته هست. باید صبر کرد و دید که نتیجه آن چه خواهد شد. ممنون از اینکه همراهمان بودید. شرمنده بابت تاخیر در انتشار مطلب امروزمان. تا فردا، یا حق.

برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: ایران | روسیه | مراکش | ایرانی | فوتبال | پیروزی | فوتبالی | ایرانیان | اینستاگرام | شبکه های اجتماعی

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۷۰۴)

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۷۰۴)

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار