مقایسه کردن نگهبان داوطلبان وزارت کشور

مقایسه کردن: نگهبان داوطلبان وزارت کشور ریاست جمهوری داوطلبان انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات استقلال با این روند نایب قهرمان می‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛ امروز آبی ها در آبادان و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف صنعت نفت می روند. مجید نامجو مطلق پیشکوست استقلال، حرف های امیدوار کننده ای را

استقلال با این روند نایب قهرمان می‌شود

استقلال با این روند نایب قهرمان می شود

عبارات مهم : قهرمان

مجید نامجومطلق می گوید استقلال پیشرفت محسوسی داشته هست.

به گزارش خبرآنلاین؛ امروز آبی ها در آبادان و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف صنعت نفت می روند. مجید نامجو مطلق پیشکوست استقلال، حرف های امیدوار کننده ای راجع به این تیم می زند.

استقلال با این روند نایب قهرمان می‌شود

او می گوید: « تیم چند هفته ای خوب نتیجه نگرفته بود ولی برابر پارس جنوبی عالی بود و من فکر می کنم این روند ادامه داشته باشد. استقلال شرایط خوبی دارد و حداقل می تواند در لیگ برتر نایب قهرمان شود. فکر می کنم اگر این روند ادامه پیدا کند استقلال می تواند بعد از پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گیرد. البته در حال حاضر رقبای سرسختی مثل فولاد و ذوب آهن هم دارد.» مطلق اضافه می کند: « فاصله اسقتلال و پرسپولیس زیاد است و تنها 10 هفته به آخر لیگ برتر مانده است.

باید واقع بین بود و نباید حرفی زد که قول الکی به هواداران باشد. استقلال اگر از ابتدای فصل همینطور بازی می کرد قطعا الان شانس قهرمانی داشت ولی حالا فاصله زیاد است.» او راجع به شانس استقلال جهت قهرمانی در حذفی می گوید: «فعلا که یک روند خوب را در بازی های استقلال می بینیم.

به گزارش خبرآنلاین؛ امروز آبی ها در آبادان و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف صنعت نفت می روند. مجید نامجو مطلق پیشکوست استقلال، حرف های امیدوار کننده ای را

بازی در آبادان سخت است ولی چیزهایی در استقلال می بینم که امیدوارم کننده هست. استقلال با روند اصولی فوتبال بازی می کند. می بینیم در بازی تیم چیزهایی رعایت می شود که در گذشته وجود نداشت. استقلال به خوبی حفظ توپ می کند. تنوع تاکتیکی را هم به وضوح می بینیم. تفکر کادر فنی را خیلی خوب در بازی های استقلال می بینم. این تیم با طرح و برنامه کار می کند. »

واژه های کلیدی: قهرمان | استقلال | استقلال | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار