مقایسه کردن نگهبان داوطلبان وزارت کشور

مقایسه کردن: نگهبان داوطلبان وزارت کشور ریاست جمهوری داوطلبان انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات کلوب نفت دوست نداشت پرسپولیس را ببریم/ یک ثانیه دیگر هم با آن‌ها کار نمی‌کنم ، کمالوند

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: مسئولین کلوب صنعت نفت، دوست ندارند این تیم اوج بیاید و می‌خواهند تیم سقوط کند.

کلوب نفت دوست نداشت پرسپولیس را ببریم/ یک ثانیه دیگر هم با آن‌ها کار نمی‌کنم ، کمالوند

کمالوند: کلوب نفت دوست نداشت پرسپولیس را ببریم/ یک ثانیه دیگر هم با آن ها کار نمی کنم

عبارات مهم : آبادان

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: مسئولین کلوب صنعت نفت، دوست ندارند این تیم اوج بیاید و می خواهند تیم سقوط کند.

به گزارش خبرآنلاین، امروز در جام حذفی دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند که آبادانی ها موفق شدند بعد از تساوی یک – یک در 90 دقیقه و بعد از کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی پرسپولیس قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر را از این جام از بین بردن کنند. بعد از افزایش صنعت نفت آبادان سرمربی این تیم فراز کمالوند در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کرد و گفت: قبل از این بازی نمی دانید چه کشیدیم. کلوب نمی خواست نتیجه بگیریم. با کلوب درگیر شدیم و بعضی از بازیکنان ما پول نگرفتند. از چند روز گذشته پول به کلوب آمده ولی به بازیکنان ما پول ندادند. به بازیکنان گفتم که با شرف بازی کنید به علت اینکه اگر من حرفی بزنم، می گویند به خاطر پول این شرایط بوجود آمد.

کلوب نفت دوست نداشت پرسپولیس را ببریم/ یک ثانیه دیگر هم با آن‌ها کار نمی‌کنم ، کمالوند

کمالوند ادامه داد: یک ثانیه هم با مسئولان تیم صنعت نفت آبادان ادامه همکاری نمی دهم و صبح فردا به فدراسیون فوتبال می روم و قراردادم را یک طرفه فسخ می کنم. ما جهت شرف و اعتبارمان بازی کردیم. 10 روز با پرسپولیس بازی کردیم و هیئت مدیره و مدیرعامل نگفتند کجا زندگی می کنید؟ می درخواست کردند من را برابر هواداران آبادانی خراب کنند. مگر هیئت مدیره ما در پایتخت کشور عزیزمان ایران نیست؟ آیا به بازیکنان سر نزدند؟ اصلا بگویید پول نیست. چون نگذاشتم بازیکن بی کیفیت بیاورند یا بازیکنی بیاورند که در کلمبیا فال می فروخته است این رفتارها را با من می کنند. مردها گوشی تلفن همراه خود را خاموش کردند و جواب نمی دهند. به مردم آبادان می گویم تیم را در رده ششم تحویل دادم واز این تیم جدا می شوم. من در ابتدای فصل دو پیشنهاد بسیار خوب از تیم های لیگ برتری را رد کردم، به علت اینکه والدینم آبادانی هستند.

فراز کمالونددر ادامه گفت: پنج روز است که پول به حساب کلوب آمده هست. به مدیرعامل می گوییم پول بازیکنان را بدهد ولی امروز و فردا می کند. می درخواست کردند یک کاری کنند که بازیکنان بدون انگیزه به این بازی بیایند تا شکست بخورند ولی از خدا غافل شدند. من دست تک تک بازیکنان باغیرتم را می بوسم که در این بازی پیروز شدند.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: مسئولین کلوب صنعت نفت، دوست ندارند این تیم اوج بیاید و می‌خواهند تیم سقوط کند.

سرمربی صنعت نفت آبادان با اشاره به تلاش زیاد بازیکنانش برابر پرسپولیس گفت: قبل از بازی گفتم دست به دست هم بدهیم و بازی کنیم تا پیش هوادران شرمنده نشویم. مسئولین کلوب صنعت نفت، دوست ندارند این تیم اوج بیاید و می خواهند تیم سقوط کند.

امروز آخرین روزی بود که روی نیمکت صنعت نفت آبادان نشستم. من به بازیکنانم گفتم که اگر بخواهم قبل از بازی از مشکلاتم بگویم عنوان می کنند که بهانه آورده هست. گفتم که بروند و ببرند تا در وقت برد این حرف ها را بزنم. من از مردم آبادان تقدیر می کنم که هفت ماه ما را تحمل کردند. من تا زمانی که مسئولان فعلی در تیم نفت باشند در این تیم نمی مانم و فردا به فدراسیون فوتبال می روم و یک طرفه استعفا می دهم. خدا تمام حیله و نیرنگ را به سمت آن ها برگرداند و به نیمه نهایی افزایش کردیم. من تحت هیچ شرایطی در این کلوب فعالیت نمی کنم.

کمالوند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چطور صنعت نفت برابر پرسپولیس در جام حذفی بهتر از لیگ برتر بود، گفت: در لیگ هم گفتم پرسپولیس نیرومند ترین تیم دهه اخیر فوتبال کشور عزیزمان ایران هست. همه ابزار موجود را هم دارد. ما در 10 روز سه مسابقه سنگین داده بودیم. 13،14 بازیکن زیاد نیستیم و به بازیکنان فشار می آید، ولی خدا را شکر ریکاوری خوبی کرده بودیم. بازیکنان ما امروز جهت چیز دیگری فوتبال بازی کردند، جهت شرف و عزت نفس خودشان بازی کردند. می دانستند مسئولان کلوب دنبال شکست تیم هستند و با برد امروز تو دهنی محکمی به آنها زدند.

کلوب نفت دوست نداشت پرسپولیس را ببریم/ یک ثانیه دیگر هم با آن‌ها کار نمی‌کنم ، کمالوند

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه آیا بازیکنان هم با استعفای او رفتنی هستند یا نه، گفت: بازیکنان قرارداد دارند و باید بمانند، ولی من با این مدیریت فعلی در نفت آبادان یک ثانیه هم ادامه نمی دهم.

واژه های کلیدی: آبادان | آبادان | فوتبال | بازیکنان | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار